Luzumuyok olmaz olur mu bnde Dr şeker vardı ilk gebeligimde hiç bı belirtim vs yoktu ve kilomda yoktu doktor da şaşırdı iyiki yaptırmışim ve inan çok riskli şeker hastanede yattım bı dönem bazı sebeplerden ve orda şekerim yükselince hemen bebeğin kalbi atiyomu bişey oldu mu diye ultrasona aliyoalrdi .. basit gazoz gibi bı içecek riske atma hic