Kucukmelegimmm Doğum yapmış olan hanımlara sorum doğuma bir kac gun once kala ne gibi belirtileriniz olmustu ?
1mucize Kucukmelegimmm benim hiçbir belirtim yoktu ne ağrı sızı ansızın yakalandım doğuma 37+5’te ikindi vakti suyun gelmesiyle acile gittim 4 cm açıklıkla yatışım yapıldı sabaha doğru yani gece 04.09 Doğum yaptım.
Nurr_22_22 Kucukmelegimmm kontrole gittim 37+4te nst de sancım çıktı 3 cm açıklık varmış ne ağrı ne acı ne sancı ben hissetmeden sezeryan oldum aynı gün