Guenn gebeliğimin başından beri yaşıyorum çok illet bişey ilkinde de oldu yani tedavi edilmezse bebege de geçiyor canım benim ilk doğumdan sonra bebeğimde çıktı bir hafta yoğun bakımda antibiyotik tedavisi oldu çıktı şükür şimdi gene yaşıyorum inşllah buna da geçmez bol bol su için çamaşırını sık değiştir geçmiş olsun 🍁