irmmoom Kızlar özel hastane takipli olup iş göremez raporunu devlet hastanesinden alabiliyor muyuz bilgisi olan var mı bu süreç nasıl ilerliyor tam 32+0 da mı alıyoruz raporu 32. Hafta dolunca mı ?
irmmoom Freyan özeldeki doktorum devletten randevu alıp alman gerekiyor dedi bende anlamadım sonuç olarak hiç devlete gitmedim devlette ki doktor da direk gidince verir mi bilemedim
Freyan irmmoom devletteki de verir neden vermesin ozeldeki neden öyle dediyse anlamadjm o da verebilir aslinda
Freyan Devletteki verir bence çünkü siz is goremezlik raporu almayacaksiniz çalışır raporu alacaksınız durum bildirir raporu gibi bisey bu Doktorlar genelde is goremezlik raporunu vermek istemezler o da ssk baskı yapıyor çok rapor alınınca ondan.
Cansubursa Bende 26.3 oldum sürekli ayakata çalışıyorum artık zorlanıyorum doğumdan sonra çalısmaycam acaba doktoruma söylesem bu haftada bana başlatır mı rapor
Gamze1608 Ben 32+1 deyim pazartesi alacağım raporumu özel doktorum anlaşmalı olduğu özel hastaneden ücretsiz olarak veriyor
etkafa Gamze1608 ben anlamadım şimdi özel takipliyim ben 32.haftada çalışabilir raporu alırken ayrı ücret mi ödeyeceğim zaten o gün benim randevum var aynı gün verecek raporu 🙄
Lur-2006 irmmoom ismi iş göremez raporu değil durum bildirim raporu diye geçiyor. İş göremez raporu normal rapor olduğu için doktorunuz vermek istememiş olabilir. 32 haftayı tamamladığınızda alabiliyorsunuz yani 32+0 olduğunuzda. Özel de devlet de veriyor ve doğum öncesi izin hakkınız başlıyor. Raporda da 32 haftalık hamile olduğunuz vs yazıyor
Baby34_ irmmoom bende ozel hastane takipliydim cts gunune geliyordu doktorum yoktu pzt gunu devlet hastanesinden aldim 32. Hafta raporumu alabiliyorsun hic bir sorun olmuyor fakat devlete randevu al seni muayane ediyor ultrasonla bebege bakiyor iste ondan sonra yaziyor