Kizlar 14+2haftalik hamileyim daha öncede lekelenmem hafif kanamam olmuştu progestan kullanıyorum bugün tekrar kanamam oldu acilde doktor baya kontrol etti hiç bı sıkıntı yok bebekte kalp atisi falan iyi suyu iyi dedi ama hâlâ hafif kanamam var neden sizce