Busrayilmaz18 Bet1 benimde maalesef en bastan beri ağrılarım var diğer kayıplarımda da aynıydı doktorlar farketmezse diye kırkuyorm, cnkü oglumda erken dgm oldu.
Bet1 Busrayilmaz18 bin sıkıntı olsa farkederler canım benim farkedildi şükür benimde oğlum 34+0 da doğmuştu