kelebekucusu 20+6 haftalık hamileyim. Sabahtan beri göbeğimin altında sancı vardı. Artık belime sırtıma vurmaya başladı. Bebek sık sık göbeğimin altında ve sol tarafımda toplanıp tekmeliyormuş gibi oluyor. Bunlar normal mi bisey olur mu
kelebekucusu 1029384756 duşa girmeye cesaretim de yok bugün hiçbir şey yiyemedim bulantı göz kararmasi baş ağrısı var ellerim şişiyor kolumu kaldırmaya gücüm yok dua edin bebeğim için lütfen
kelebekucusu cokkasmabeabi esenler kadın doguma gittim orasi riskli gebelik dedi arastirmaya yolladı bebek cok stresli stres yapma dedi nebeğin kalp atışları yavasmis plesanta previa dediler rahim agzi uzunluğu 42 mm cikti sancilarin artarsa kanama olursa suyun gelirse bekleme gel dedi. Bu haftada doğarsa zaten yaşamaz dedi moralim bozuldu
Busrayilmaz18 kelebekucusu cok gecmiş olsun stresli oldgunu neyle analdılar nst falan mı bağladılar. Benimde göbek altımda özellkle oturken acı oluyor arada vajinada sızı oluyor. Rahim ağzı iyi dedi doktor ama nst falan almadı alması gerekir mi onu da bilmşorm ama allah korusn böyle durumda neyle anlasılıyoe onu merak ediyorum
kelebekucusu Busrayilmaz18 15 mayısta doktora gittiğimde de ultrasondan bakıp bebek stresli sancilarin görünüyor demisti doktor bugun de hem ultrasonla baktilar hem nst taktılar
mmeliikee Gaz olabilir mi gaz sancısı çok kötü her yere vuruyor valla belki gaz vardır biraz ev içinde yürüyün
kelebekucusu cokkasmabeabi rahim uzunluğu için bir yorum yapmadı o an endiseyle sormak da aklima gelmedi 42 mm kısa mi oluyor
Bet1 kelebekucusu 42 mm hiç kısa değil gayet normal olması gerektiği gibi 25mm altı kısa ve riskli oluyor. Ayrıca çok ilginç nasıl ilaç vermiyorlar nidicard progestan falan. Benim 18. Haftadan beri sancılarım çıkıyor nst de ve ilaç kullanıyorum. Kaç çıktı sanciniz?