Sulemelih 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım normalde sonda yürümeye başlayınca çıkarılıyodu ama benim 24 saat kaldı bu yeni bi uygulamamı şuan hala idrar yaparken canım yanıyo çok kötüyüm sizinde böyle mi oldu ?
Minnakkurabiyeveannesi27 Sulemelih Yok canım beni kaldırmadan çıkardılar ameliyat hanede takmislardi zaten toplamda 6-7 saat kaldı kalmadı
nur_mom Sulemelih Benim hemen cikartmamislardi. Belirli bir süre vermediler. Hemşire bu torbanın yarısından fazlasının dolması gerekiyor o zaman cikartilicak demişti.
Sulemelih Minnakkurabiyeveannesi27 gamzosgamzos Benimde ikinci sezaryenim ilkinde yürüyünce çıkardılar bunda doktor ısrarla kalsın 24 saat dedi aşırı canım yandı niye böyle bisey yaptı ki gerekli değilse hala çekiyorum acısını 😐