zeynepnilda12 kadının kemik iliğinden sadece kız cinsiyetli bireyler elde edilebiliyor. Du en son sonra ne oldu bilmiyorum… Ama bunlar daha proje yani şuan aktif olarak mevcut değilde bir şekilde gerçekleştirme üstüne çalışılıyor. Ama durumu sadece rahim yok dışarda diyip korkunç tarafından bakmak yerine bu sayede rahminde problem olduğu için gebe kalamayan hiç bir şekilde evlat sahibi olamayan ailelerinde çözümü olabileceğini düşünün. Yani şöyle basit ve alâkasız bir örnekle Adolf Hitler’in korkunç bir insan olduğunu herkes rahatlıkla kabul edebilir. Biraz manyaklıkta var elbette. Esmer bir bey olarak sarışın ari bir ırk istemek ve bir insanın bile “aga ya tamamda sen esmersin o ne olacak” Demeden peşinden koşması da zeki olduğunun en basit örneği. Lakin bu korkunç adam maalesef ki modern tıp temellerini attırdı. Yaptığı deneyler aşırı korkunç, yine belirtiyorum ama tıp ilerlediyse Hitler’in etkisi büyük… Gibi. Yani kötü tarafı var lakin iyi yanlarıda var. Burda kötü olan tek şeyin parası olanların düdük çalabilecek olması. Yani durumu olmayanlar yine avuç yalayacak bunun dışında erkek erkeğe kadın kadına erkek kadına ebeveyn olmaları bana dokunmuyor. Lütfen ilerde kendi çocuklarımızın da lgbti birey olma ihtimali bulunduğunu bunun psikolojik bir özentilik, hastalık durumu olmadığını kabul edin ve psikolojilerinde ağır yaralar bırakmayın :) :) onun dışında teknolojik olarak bakıldığında gayet güzel. Tekmeleri vs hissedebilmeniz için özel bir korsesi bile var. (Umarım aynı projeyi kastediyoruzdur) ayrıca evinizde tutma ihtimaliniz de var düzenli olarak. Buda güzel. Özellikle ben şahsım adına hiç bir şekilde çocuk sahibi olamasam ve param olsa cidden tercih ederim. Çünkü gelişimini her gün izlemek bence çok ayrı bir mucize.