Mlkengn
Rahim yapay olabilir ama doğacak olan canlı bir insan. Bence korkulacak bir şey değil. Kalp hastalarına, böbrekleri iflas etmiş insanlara, kornea nakli bekleyen doğuştan görme engellilere ışık resmen. Yapay rahim bizim maddi olarak ulaşamayacağımız şeyler zaten. Böyle bir şey varken bir başkasının evlatlık söz konusu olmaz bence. Hamile kalabilene bu konuları çok boş gelir tabi ama bir de yıllardır evlat sahibi olamayan, hasret çeken insanlara da sormak lazım bu durumu. Allah ol demezse olmaz zaten o yüzden fazla kasmamak beyinsizler, Allah onları helak etsin gibi cahilce yorum yapan arkadaşları Allah evladıyla sınamaz insallah. Kimin kötü olduğu açıkça ortadayken bu kadar net ve acımasızca konuşmak kimsenin haddine değil.