Arkadaşlar 20 haftalıkta detaylı ultrason çektik küçük olduğu için 22 hafta da tekrar çektim ve damarda direnç var tansiyon olabilir dedi ecoprin kullanmaya başladım ondan sonra uyumlu gittik 28 haftalıkta gittim ve bebek 26 haftalık gibi dedi doktorum eğer bu gerileme 3 haftalığı bulursa artık perinatoloji ile ilerlemem gerekiyor dedi haftaya tekrar gideceğim bu durumu yaşayan var mı süreciniz nasıl gidiyor