[silindi] canım ben ilk gebeligimdede bundada tiroid sıkıntısı çektim ve bu şekilde yönlendiren doktor ,
Yeşillik gayette düşük yapıyor , kan ilk 3 ayda düşük oluyor çünkü bebek deponuzdan beslendiği için, mesela burda yeşillik iyi demisler doktorlar ilk 3 ay yeşilliğe yüklenmeyin diye neden diyor
Tonlarca yrmeye gerekyok haftada 2 demet yese Allah korusun düşük gerçeklesebilir.
Demekki sizinki dusukmus bana göre 2 dahiliyeci 1 kadın dogumcu bunu bana diyen ve benim TSH 11 leri görmüştü hafife alincak birşey değil bu bebeğin zekasını ve düşüğe erken doğuma sebebiyet veren bir değer , korkmasın diye hiç kibarlık yapmaya gerek yok üzerinde durulması gerekiyor
Doktor bana kaçta kahvaltı yapıyorsun dedi 8-9 gibi dedim kahvaltıdan önce 3 saat önce iç çünkü kahvaltıda yediğin besinler , etkisini dusuruyo ve ilaç ise yaramiyo dedi
Bunlar doktorun sözleri uydurmuyorum yani kimseyide yanlış yonlendirmiyorum bnce