Kelle0129oekd narinbianne bende 32 oldum bu hafta da doktor istedi eşim yoktu yanımda diye gönlüm istemedi doktoruma söyleyince de acelesi yok o zaman haftaya yapalım dedi 😊
Haleblbn Haftadayım bugün kontrolüm vardı 35 de çağırdı nst olacağını söyledi o gün ama normalde 34 de başlıyormuş
Nurkcy narinbianne Bende 32 yim geçen gece ağrı sancı tuttu acile gitmiştim serum için, o zaman girdim ilk.. Ama 34 te başlatcak normalde doktorum.