Kaderklc bu konuda arkadaşların bazıları yazmış ama bende paylaşmak istedim. HPV virüsün bir sürü tipi var ve bazı tipleri siğil yapıyor. Erkeklerde hiç bir şekilde hastalık yapmıyor sadece olursa onlardada siğil şeklinde oluyor. Eğer rahim ağzında ise doğumdan sonra mutlaka smear yaptırmalısın çünkü hiç belirti vermiyor bu hastalık. Eğer evlendiğinizin ilk senesi çıkmadıysa bu siğil büyğk ihtimalle sonradan olan bir ilişkiden kaynaklanıyor. Kesinlikle doktorunuzun dediği gibi normal doğum yapıp risk almayın.