Kızlar 39 haftaya girdik biz 🥰Bel Kaburga bacak ağrılarım gitikçe çoğalıyo 🤦♀️Eskisi kadar haraketli değil ama doktorum büyüdüğü için yeteri kadar haraket edemediğini söyledi bide bizimki baya uykucu geçen gün hareketini his etmediğim için hastaneye gitdim uyuyordu paşamız benide telaşa soktu durduk yere😁Sizde durumlar nasıl 🤔♥️