Daryam35 Bugun doktora gittim 6 +2 yolk vardı kalp atısı yoktu doktor normal dedi kese 19.2 mm idi. Kese 25 mm iken duyulur dedi. Sizler ne zaman duydunuz 🌺
Sibelgnc Daryam35 Hiç hatırlamıyorum ama kalp atış sesi uzaktan geliyor gibi ama duydum diğer 2 gebeliğimde 6 haftadan sonra duymuştum endişe etmeyin
Deletedmom_103 Daryam35 valla hiç dikkat etmedim ona ya ama öyle çok gümbür gümbür duymadım azdı ama duyuluyodu
Daryam35 anneoluyoruuumm16 benım sata göre gecen hafta 5 +2olması gerekirken 4 +2di. 1 hafta sonra 6 +2 ölçtü haftasını yakalamış ama yolk vardı sadece
anneoluyoruuumm16 Daryam35 bana geç döllenme dedi o yüzden sat tarihimi bir hafta sonraya aldık canım. Sevindim senin haftani yakalamana içini ferah tut 8 haftaya kadar duyulur inşallah
anneoluyoruuumm16 Daryam35 ben gittiğimde doktor şanslısın kalp atışı var ama dinlemek için çok erken dedi. Sonraki gittiğimizde dinlemiştim. Hayırlı haberlerinizi bekliyorum