Minikannesi00 Azra00 Ben tek isim seviyorum oğlun olursa Ege koyacağım. Kız olursa seçemem kesin 😂 Güney de tek başına güzel
Azra00 Ada022 bende beğendim gibi ama net değilim yanına başka isim de eklesem nasıl olur bilmiyorum 😇
Ada022 Azra00 uyumlu bir isim olursa ikinci isimde olur bence tabi sizin kararınız sağlıkla kucağınıza alın 💗
Azra00 Havvaca bende tek isim düşündüm için Güney diye ankete yazdım canım sonra eklesem mi başka iism dedim zaten Güney tek başına iyi bir isim gibi geldi 😊
Azra00 Havvaca ya kısa ve öz en güzeli 🤭 anket sonucu çok yakın çıktı birnine kararsız kaldım netlik kazanamdı😊