Bekledigimmucizemm Kızlar adet günü betası 1000 üstü olanların kız 3 rakamlı olanların erkek diyorlar var mı böyle öğrenip kız yada erkek olan bana biraz garip geldi de 😂
Catsofmom Bekledigimmucizemm Asfhklş yok artık 🤣🤣 5 gün gecikmeyle 113.5 öğrenen ben kedi doğururum artık bacım 🤣
Birbebetoannesi Bekledigimmucizemm Yok artık ya 😀 hiç duymadım destekleyen bilimsel kaynak ya da makale var mı
Fatmauzun_ Bekledigimmucizemm ben ilk ögrendiğimde 132 sonra 300 bilmem bi şeydi ama erkek dedıler sonra kız dedıler 25 haftalık oldum hala cinsiyeti değişiyor
Deletedmom_103 Bekledigimmucizemm hadi eğlencesine 103le öğrendim 12+0 da %99 erkek %1 kız dedi kesinleşirse artık doğru kabul edicrm bunu aksmakskakakakakakak
Bekledigimmucizemm @“Catsofmom”#p28103181 hahajajaj bana da garip geldi ama bir kaç arkadaşım adet gününde betasını yüksek bir değerle öğrendiler biri 4000 şi biri 2000 li falan kız dı cinsiyetleri biri de 300 le öğrendi onun sa erkek 😂
Catsofmom Bekledigimmucizemm Ama kesinlikle yalan diyemem 🤣 geç ovülasyon yavrusu benimki. Belkide normal olsaydı gecikmeden öğrenirdim asfhjlş
Bekledigimmucizemm Catsofmom dur bakalım başka var mı böyle olan ona göre emin oluruz bende 106 ile öğrendim bakalım benimki ne olacak bu toteme göre erkek olması lazım 😂
Bekledigimmucizemm Birbebetoannesi size soralım o zaman kaçla öğrendiniz ve cinsiyeti neydi cevaplarla desteklenecek 😂
Birbebetoannesi Bekledigimmucizemm Cinsiyet tahmini böyle yapılıcak bir şey değil ki. Bu şey gibi ye tatlıyı gelsin Hakkı, ye ekşi çıksın Ayşe hesabı gibi bir şey olmuş sanki😊
Bekledigimmucizemm Birbebetoannesi elbetteki böyle yapılmaz ama genel olarak baktığımızda böyle çıkıyor dediler bende merak ettim buraya yazayım dedim
Birbebetoannesi Bekledigimmucizemm B-Hcg hormonu ilk haftalarda 2 katı artması beklenir , bazen bu değer fazla yükselmez ya da ciddi artış olabilir o yüzden cinsiyet tahmini hormondan olmaz. (diye hocamız söylemişti)
Minnakkurabiyeveannesi27 Bekledigimmucizemm yok canım öyle birşey oğlumu da kızımı da adet günü öğrendim oğlum 1297 idi kızım 1213 di 😂