Papatyam28 Çok çok az kaldı hayırlısıyla saglıklı bi şekilde bebişlerimizi kucagımıza alırız inşallah 🥰eee hanımlar sizlerde durumlar nasıl 36+4 bize yakın hamişler ne durumdasınız bebişiniz ne durumda biz 3.100 gr olmuşuz bakalım kaç kilo ile dogucak tabi en başta saglıklı olsunlarda 🫶
Daisy0000 Papatyam28 35+6da 2900gr 50 cmdik 😍 36+2yim bebiş hareketleri canımı acıtmaya başladı ,makat duruyor.. Dönmezse 38de gün verelim dedi doktorum ,bakalım hayırlısı olsun 😌
badekusunannesi Papatyam28 sizinle günümüz aynı bizde 2 gün önce 3.200 dük doktor 4 ü geçebilir dedi ve beni tedirgin etti çünkü normal doğum yapmak istiyorum .
Hulyaao Papatyam28 benimde 36 4 ver en son 2 500 dü 34 hafta sonunda 3 olmuştur heralde kontrolumüz Perşembe günü ama baya zorlanıyorum artık sanki çıkıvervek gibi aşağıda hissediyorum kızımı😆😇
Papatyam28 Daisy0000 dunki kontrolumde baktı duruşuyla ilgili bişey demedi hiç aklımada gelmedi sorayım acaba benimki donmuşmudur 😂 2 hafta sonra ogrenicem busefer Sizin ilk hamilelik mi ?
Papatyam28 badekusunannesi benim 3. Gebelik bu ilk kez bu kadar buyuk duydum bebiş kılosunu kendimde . digerleri 40 haftalık dogdu ama 3 250 gibi geldiler 😀bu 4 de yaklaşırsa nasıl dogurucam diye düşünüyorum
Papatyam28 Daisy0000 40 kadar beklesen belki doner bir de ilk gebelik normal yapsan senin için daha iyi olmaz mı ki
Daisy0000 Papatyam28 Benim oğlan hep makat duruyor,dönmeye de pek niyeti yok alanı da daraldı, devlete gidiyorum doktor seçenek sunmadı ,dönmezse 38de gelirsin 39a doğru gününü veririz dedi canım..
Papatyam28 Daisy0000 saglıklı olsunda bebişin iki dogum şeklide fark etmiyor aslında önemli olan anne ve bebek
Semanur0902 Papatyam28 haftamız çok yakın bende 35+5 oldum. Bir şey sormak için geldimm😂 sizinde bebek hareket ettikçe ateş basıyor mu terleme vs oluyor mu acaba? Şu 2-3 gündür olmaya başladı doktora da sormadım.🤦🏻♀️
EmineSerdar Papatyam28 36+1olduk 37+3 te kontrolüm var bebiş ters gelişti eğer aynı tersse sezeryan günü veririm 38+5 39 da alırım dedi doktorum bakalım gittiğimde nasıl olucak . Kilomuzda haftasına göre iyi dedi. Sağlıkla kavusalim inşallah hepimiz