Arkadaşlar başına gelen ya da çevresinde yaşayan var mı bu durumu 6 aylık hamileyim cinsiyette emin değiller inmemiş testis olabilir dedi kaç doktor bu da ultrason da gözükmüyor o yüzden kız mı erkek mi emin değiller yeterki sağlıklı olsun o yeter yani doğuma kadar kız deyipte doğumda erkek çıkan var mı ?