Nadiss Merhaba arkadaşlar, 15 haftalık hamileyim. En son çarşamba doktora gittim ve doktorum cünsel hayatınıza devam edebilirsiniz dedi. Fakat sormaya çekindim korunmalı mı korunmasızmı? Yardımcı olur musunuz?
burcukadiz Nadiss Herhangi bir enfeksiyon vs riskine karşı prezervatif ile korunmamızı önermişti benim doktorum
Ilkannelik41 Doktorum 13+2 den sonra musade verdi suan 15+4 deyiz ama korunmali korunmasiz demedi bi olumsuzluklada karsilasmadik
Laleozkan_09 Nadiss ikinci gebeliğim hiç korunmadık. Bunda da 31 haftalığım hiç korunmuyoruz. Bir zararı yok diye biliyorum
Daisy0000 Nadiss İdrar yolları enfeksiyonundan vs korunmak için en mantıklısı prezervatif ile cinsel iliskiye girmek canım
defneveannesii_ Korunun bence. Benim doktorum her iki türlü de yaşayabilirsiniz demişti ama bu süreçte idrar yolu enfeksiyonuna ve mantar vb gibi şeylere karşı çok açığız. Baya ağrılı oluyor onlar. Korunun en güzeli biz hep korunuyoruz.🙏🏻