Bence gitmelisiniz bende 32 haftalık hamileyim dün öğlen saatlerinde bir sancı geldi alt karnından belime vuruyordu bebek kasiliyordu sürekli vajinada baskı vardı bir sat bekledim 5 dakka arayla gelip gitti acilden kadın doğuma gittim sancı çıktı baya üç serum taktilar akşam saatlerinde kesildi sancım ultrason da herşey normal çıktı acilmam falan yok kalp atışı normaldi şükür sanırım yorgunluktan oldu bide gazim çok vardı bugün iyiyim ama dün çok korktum