nidosh ay zaten herkes özele gidiyor anlamıyorum ya bu insanlari kendim özel tercih etmiyorum mesela devletin evet bekleme randevu vs sıkıntısı var ama tecrübesine güveniyorum asla maddi bir tercih degil ve yazdığın doğru leke dediğin nişan gelmeye başlamış Nisan geldi diye hastaneye kosma zaten ya sancı ya suyun gelmesi lazım Nisan günler öncesinden gelebiliyor ablamda bir hafta önce geldi mesela doktora yazsanda boş yazcagi şey belli Nisan gelmiş sancın olursa gel diyecek