esmerella37 Korkuyorsun ama şöyle düşünmen gerek bu korkuların evladın olmasına engel oluyor. Nasıl ki eşini götürmek için çok çaba sarfettin belki de son bir aşaman kaldı ama sen korkuyorum diyerek elinle itiyorsun bu durumu. Ben rahim filmi çekilmedim ama anestezi aldım ve hiç anlamadığın bir işlem emin ol yaptırsan neden korkmuşum ben ya diyeceksin. Yarın öbür gün hamile kalsan doğurmak için tek yol bayılmak olsa ne olacak bayılmıyorum doğurmayacağım diyemezsin ki böyle düşün. Senin emin olman değil doktorunun emin olması gerek canım benim, seni çok iyi anlıyorum ama bu ilacın sana faydası olacak olsa doktorun verirdi demekki çözüm farklı bir şeyde. Aşılama demişti sanırım sana belkide doktor zaman kaybetmek istemiyor diğer ihtimal düşük diye, bunu doktoruna da danış. Bir kere postunda denk gelmiştim sanırım arkadaşın kullanmıştı falan, ama herkesin bünyesi bir değil lütfen yapma kendine bunu, doktorun senin için en iyisini bilen. Belki tek aşama kalmışken sen kafana göre hareket ederek yolu uzatacaksın belkide. Çok iyi düşün