23kubra23 boş gebelik mi yoksa dış gebelik mi dendi dış gebelik tanısı konunca hemen müdahale ediliyor boş gebelikte ise kese oluşuyor içerde çocuk oluşmuyor muhtemelen boş gebelik denmiş olabilir ultrason cihazı iyi olan bir hastaneye gidin mutlaka bende şans eseri gerçekten kurtuldu çocuğum diyorum gidin detaylı bakan bir yerde bulun benimki detaylı baktı öyle göründü çocuk şükür bende çok kötü bir şehirdeyim eşimin görevi gereği sinir krizi geçiyorum her doktora gidişlerde anlıyorum sizi