Doktora söyledim bunlar normal şeyler artık doğum çok yakın, bebek büyüdü yaptığı baskılar arttı o yüzden olur öyle dedi. Ama direkt doğum belirtisi diyemeyiz onun için nişan gelmesi, nstde sancı çıkması ya da suyunun gelmesi gibi durumlar olmasını bekleriz dedi