sedef-ucarr ebrar123_ anladım. Riskli bir durum olsa alırlar zaten.. onun dışında en güzeli normal doğumu beklemek tabi. Hiç sıkma canını, her şeyin vakti zamanı var. Emin ol en güzel şekilde olup,bitecek ☺️🤲🏻
Zerda_rosi Dilandilek valah ben hiç yapmadım hep oturuyordum uzanıyorum dun kontrole gittim ebe dedi bebek aşaga inmiş
Aysukuzey06 Zerda_rosi valla bende bilmiyodumda doktor alttan muayene edince söyledi yoksa bizim bilmemiz zor tabi
Zerda_rosi Dilandilek simgedduman diye bir ebe var isg onu videolarına bak evde yapabilecek sporlar var onları dene bakalım inşallah aşaga iner
Zerda_rosi Aysukuzey06 ya fransadayım her ay kontrole gittim ama Altan muane hiç yapmıyorlar 39 da gittim yine hiç bakılmadı
Aysukuzey06 Zerda_rosi banada acilde bakildi kan pihtisi gelmisti 39.haftamdayim acilman varmi bakalim diyerek baktilar
YaseminBatrk Zerda_rosi yo hayır olmadım. Onu zaten ne olduğunu ilk bebeğimde bilmiyordum kimsede bir şey demedi ikinci bebeğimde de hiç aklıma gelmedi 🤭