Selam kızlar doğum hikayesi olacakken eve dönüş şikayeti paylaşıyorum 😂 dün gece ikide düzenli kasılmalarım başladı ikinci doğum olacaktı bu arada. 15 dakkada birden 5 dakkada bire düştü. Sabaha kadar asla uyuyamadım hafif değildi kendini belli ediyordu baya sancılar. Son aklımdakileri yapıp sabah namazini kılıp 7 de evden çıktık hastaneye. İlk çatı muayenemi oldum ve 3 cm aciklik dedi ben baya sevindim , nst de düzenli 100 e vuran sancılarım çıktı ben baya mest aksama doğru doğum olur dediler. Buyuk bir sevinçle odama geçtim ve olanlar oldu. Sancım bir anda kesildi. Ben şok böyle bisey beklemiyordum. Ne yürüyüşler squatlar merdivenler. Bana mısın demedi. Öğlen 4 e kadar bekledim en son nst de hiç hiç çıkmadı sancı bende dedim gidiyorum böyle daha çok gerildim ne zaman geleceği belli değil. Doğal doğum istediğim için müdahale ettirmedim suni sancı yada uyarı gibi. Sancım başlarsa tekrar gideceğim bakalım. Var mı benim gibi hastane odasını görüp stres olan 😂