Melo-fndkc erkek çocukların algıları çok farklı. Gelişimleri kız çocuklarına göre biraz daha geriden gelebiliyor. Fiziki açıdan değil öğrenme açısından. Oğlum sakin bir bebeklik geçirdi çok yaramaz durmazdı asla diyemem ama 3 yaşından sonra aşırı hareketlendi ve kızlara göre çok farklı çalışıyor cidden beyinleri. Onlar daha sakin ve hemen oyun kurmaya odaklı olurken erkekler hiç bir şey düşünmeden aklıma geldiği gibi davranıyor. Kendilerini ordan oraya çarpıp hırpalanmayı seviyorlar. İlginç bir deneyim bence🥰 hiç korkmayın iç güdesel olarak çoğu şeyi olsada eğitim çok şeyi değiştiyor😇