brudi Kızlar merhaba 17 haftalık gebelikte ayaklarımda, elimde ara sıra vücudumda hafif kasinmalar oluyor.Yasayan var mı böyle bı şey?
Aytekin1 brudi vücut kuruduğu için oluyor canım bende yaşadım yorganımı çöpe atıcaktım az daha acaba pirelendimi diye meğerse kururluktanmış sürekli nemlendiriyorum şimdi kaşınmıyor çok şükür
Yenibirannee brudi ben 🥴🥴🥴 ben normalde evde tayt giyiyorum özellikle geceleri uyuyacağım zaman dizlerim bacaklarim aşırı kaşınıyor kasintidan uyuyamiyorum resmen. Suan 21+2 haftaligim. 1 haftadir şortla uyuyorum tenim hassaslasti galiba bisey degmeyince kasinmiyor 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
brudi Ben hafta içi doktora gidip bı danisicam gebelik kolestazi diyorlar ama üçüncü trimesterda oluyormuş genelde. 😔
brudi Amineazra bende hep sürüyorum ama sanki içten gelen bı şey.Zaten cildim kuru değil benim yağlı.
Melisct94 brudi Ay hiç bilmiyorum oğlumdada olmuştu göbüşüm kaşınırdı ama 2-3 hafta sürdü geçti bu acaip kaşınıyor çözemedim hemde en başından beri 13 haftalık olduk hala böle çılgın gibi kaşımak istiyorum 🤦♀️