Sedagedik14 Arkadaşlar hayırlı akşamlar 2 yaşında bir kız evladım var bir daha kız bebeğe hamileyim hediyelik yaptıracağım ama söz olarak ne yazdırsam bilemedim var mı kısa bildiğiniz güzel bir söz ? siz neler yazdırmıştınız yazdıranlar :)
Beyzag Sedagedik14 kızınızın ismini yazdırıp dogdu . Ablasının isminide yazdırıp abla oldu yazdirabilirsin 😀😀 isimlerini yazsaydın daha açık anlatabilirdim
Amineazra Sedagedik14 Evlat dünyada nur, ahirette sürurdur. bunu buldum 🥰 anne ile ilgili olsaydı bir sürü söyleyebilirdim 🙈
Sedagedik14 Beyzag Evet bende öyle düşünüyorum ama üzerine bir söz yazıyorlar mesela evlat kokusu cennet kokusudur gibi :)