Yasemin_koltuk yani kilolu ama şimdi boy da önemli. 174 boyum, ilk bebeğime 82 ile kaldım 96da doğuma gittim. 2.bebeğime 86 ile hamile kaldım 30. Haftadayım şuan 91 oldum. Yani bu da 96 gibi biter. İlkinde 14 aldım ikincide tahmini 10 gibi bişey alırım. Boy varsa dert etme hareketlerin kısıtlanmaz, ama yine de beslenmene dikkat et 15 20 kilo dan fazla almayı doktorlar da önermiyor. Hem doğumda hem sonrasında zor oluyor