Zhraagk Şeker yüklemesi zorunlumu ve sizce sağlık mı ? Bu konuda bilgisi olan anneler yardımcı olabilirmisiniz 🤰🏻👶🏻🤲🏻♥️
burcuozturk Cok tartısılıyo bu konu canım ne zararı olcak ya bana persembe gunu yapılcak 50 mg olarak bebegimin saglıgı ıcın en cıkarsa diyet uygulancak hayır 2 dilim baklava kadar şeker veriyolar herkes yaptırın diyo zaten benim annem bile yaptırmış zamanında kime ne olmuş sanki☺️
svmeybgl Zhraagk şekeriniz yüksekse tabi ki insülin kullanılmalı anneye ve bebeğe zararı var . İnsülin bir hormon ne zararı olur ? Gebelikte düşük tehtidine karşı sürekli kullanılan Progestan gibi