Merhaba hanımlar hamilelik nasıl gidiyor?Şuan 38+1 günlük hamileyim🥰 Herhangi bir belirtiniz var mı? Bende her akşam yalancı doğum sancıları başlıyor gece devam ediyor artmasını sıklaşmasını bekliyorum geri sabaha tık yok.. Dualar ediyorum devamı gelsin sancımla gidiyim diye yoksa 39 haftada doktorum suni verecek o gün müsaitmiş. Başka hamile bayanlarla çakışır ya da ameliyatta olur diye kabul ettim.. Sizde durumlar nasıl??? Şuan hafiften sancım var. Belimden karnıma , karnımdan belime vuruyor inşallah artar açılmam olur veee gidip doğururum 👶🏻 🩵