minigin_annesi11 Gebeliğin sonralarına yaklaşırken durup düşündüğüm tek şey, evet bu arkadaşlar 10 aylık evliyim hiç korunmadık ve 3. Ayımda hamile kaldım spiralden aşırı korkuyorum tecrübeli arkadaşlardan öneri almak isterim hangi yöntem daha iyi garanti?
tunasmom minigin_annesi11 Şöyle ben hiç taktırmadım ama takılırken gördüm öyle korkulacak bir şey yok şahsen bende doğumdan sonra spiral taktırmayı düşünüyorum doğum kontrol hapı falan kullanamam. En rahatı o gibi geliyor bana
minigin_annesi11 tunasmom ay bana da en rahatı gibi geliyor sonuçta hap vs ne zamana kadar kullanicam ki ben çünkü uzuuuun bir süre bebiş düşünmüyorum ama işte youtubedan izledim çok korkuyorum:(
YuvarlanamayanPaanda minigin_annesi11 yasmin kullanmıştım bana etlki etti ablam yıllarca kullandı etki olmadı ben desolett kullanıyorum onun zararı olmadı hiç hap alıp denyip etkisine göre değiştirmen lazım emziriyordum ben eczacım desolet diğerlerine oranla daha az hormonlu diye bana verdi çok memnundım
YuvarlanamayanPaanda minigin_annesi11 sprial çok sıkıntı iyice araştır özür dilerim ilişki şeklimde kayma falan olabiliyormuş adet oldgın günler kesinlikle ağrı kaldırmaman gerekiyormuş kanama artması azalması oluyormuş ben çok araştırdım bana hi..uygun gelmedi
tunasmom minigin_annesi11 Yani ben canlı canlı gördüm öyle ağrılı bir şey değildi 3 5 dakikalık işlem yani dayanılmayacak bir şey değil bence. Kullanan tanıdıklarımın hepsi çok memnun zaten yılda bir kez kontrol ettirmek gerekiyor 10 yıl nerdeyse kullanılıyor
YuvarlanamayanPaanda minigin_annesi11 bende spral istiyordum detaylıca araştırıp yorumlara bakıp baktım benim hayatıma uymaz süreklş kayar ve onun sıkıntısını çekemem o yüzden doğurup direk hapa başlayacagım hamile kalmadan öncede kimyasla yaşadım korunma düşüncem vardı 2 paket aldım ama hamile kaldım artık doğumdan sonra kullanacam
Mineee35 Kızlar ben 3 yıl spiral kullandım taktirirken acılı bir işlem değil herkes dayanır ona sıkıntı çektim mi derseniz kayma gibi bir sorun yaşamadım ama normalde 4 gün adet görürüm spiral varken 1 haftayı geçiyordu kansızlığın varsa daha da arttırır bende öyle oldu ilişki kısmına gelirsek çok acı veriyor ha ona değmiyor ama canını acıtıyor ağrı yapıyor şuan hamileyim ilişkide bir sorun yaşamıyorum açıkçası spiralden önce diğer korunma yöntemlerine bakcam olmazsa mecbur spiral taktircam
minigin_annesi11 Mineee35 teşekkür ederim yakın çevreme soramıyorum o yüzden burdan bilgi alayım dedim benim için uzun süreli olması çok önemli ama ağrı yapıyorsa bunu biraz daha düşüneceğim
Yazmelegi_ minigin_annesi11 yakin çevreye hiç bisey sorulmuyor valla bacım en iyisi buraya sormak en mantıklı bana da hap geliyor
tunasmom Gultenaslan_27 haplada hamile kalan var prezervatiflede canısı hiçbirinin garantisi yok malesef 🙂