Arkadaşlar 15
Haftaligim 14.haftada göğüs karnım kollarim bacaklarım kasiniyordu.doktora gittim et tavuk yumurtaya ara ver dedi osekilde yaptım. Dünden beri ayaklarımın topuğunda kaşıntı kizariklik ve üzerine basınca acı var gün boyu bu şekilde geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım artık başına böyle birşey gelen oldu mu ayak topuğu tatli tatlı geçmeyen kaşıntı ve acı var. Travazol krem sursem bı zararı olur mu acaba dayanamıyorum