gulsumd1 canım sağlıcakla büyüt bebeğini inşallah , bende su azlığından yatıyorum 1 haftador nerdeyse, doktor çok riskli bi durumda değil bebekte iyi diyor bekletiyor, sen süreç nasıl oldu nasıl farkettiler direk mi doğuma aldılar bebek hareketler nasıldı? Kusura bakma çok soru sordumda valla darlandım artık kendimi dinlemekten , sızıntı şuan hiç yok akıntım bile kesildi diyebilirim