Bu ayki adet tarihimi unutmuşum yazmamışım, fark ettiğimde adetim 8gün gecikmişti bi kaç gün geçince gene olmadım ve evdeki ovulasyon testi ile test yaptım ve çift çizgi… ben şoook hamileydim oğlumu da öyle öğrenmiştim.. hazırmıyım diye düşünürken bi kaç gün sonra gene test yaptım ovulasyon ile, tek çizgi alla alla dedim bi kaç gün geçti gene yaptım gene tek çizgi.. ve derken adet oldum… o ilk çift çizgi meğersem yumurtama çizgimmiş🫣