Merhaba kızlar, daha 7 haftalık gebeyim. İlk muayene mi Perihan hanıma oldum. Anne şefkatiyle yaklaşması hoşuma gitti ama sormadan birşey anlatmıyor gibi geldi. Tanser beye hiç muayene olmadım.kalabalik olması beni tedirgin ediyor..Aranızda İkisinden birine giden var mı