323832 yaaa ayyyy çok zor ya ben çok korkuyorum gittim doktordan geliyorum Şuan çok erken dediler em erken 20. Haftada belirti gösterir dendi banada işte benim ilk gebelikte 25. Haftamda çıkmıştı acil doktorum yatırdı serum iğne vs durduruldu ve sonrasında hep kontrole gittim doğumumda normaldi doğuma bir hafta doğurdum sonrasında 2 kaybım var birinin kalbi durdu diğeri kimyasal oldu kimyasalı saysalar eğer belki 3 kez kimyasal geçirdim oksapar iğne kullanıyorum ilkinde bu kadar bile değildim