Merhaba arkadaşlar, İzmir’de oturuyorum ve şuan 20+4 olduk bebişimle🌺
Eskiden beri hep bi tedirgin olurum söz konusu bebek olunca..Bu yüzden anneliği de çok erken yaşamak istemedim..Şuan da dolayısıyla korkuyorum acaba becerebilecek miyim diye. Emzirmek başta olmak üzere nedense beni korkutuyor. Gebelik okuluna gitmek istiyorum hatta birkaç yeri aradım ama şuan açılmadığını söylediler.
Sorum şu : İzmir’de ücretli veya ücretsiz,gebelik okuluna giden ve tavsiye edebilecek var mı ? Şimdiden teşekkürler.