Kızlar merhaba. 33+4 haftalık hamileyim. Aslında 3. Gebeliğim fakat anlayamıyorum daha doğrusu doğum sancısını anımsayamıyorum. Kasıklarımdan kalçama vuran bi ağrı var bacaklarımın ağrısı mı bilmiyorum ara ara giriyor. Eşimde şehirdışından dönüyor hemen hastaneye gitme ihtimalim de yok en azından 3 4 saat beklemem lazım. Sabahtan beri bi öyle bi böyle geçirdim başka birşeyim yok 🙄 karnıma belime vuran herhangi bi ağrı hissetmiyorum kasıklarımda kalçama baldırlarıma vuruyor anca