33 haftalık hamileyim bugün bebeğim diğer günlere göre biraz az hareket ediyor sol tarafıma yattığımda falan baya tekmeliyordu bugün çok durgun hareketi var ama fazla değil bu haftalarda böyle oluyor mu ilk hamileliğim olduğu için tecrübesizim biraz normal mi değil mi aklıma takıldı 🥺