Aysegkck Merhabalar arkadaşlar benim gebelikte guatr çıktı her Dahiliye kontrolümde ilacimin dozu artarak devam ediyor süreç sizlerde oldumu böyle durum olduysa TSH değeriniz kaç ve kaç mg ilaçla devam ediyorsunuz?
Elfakca Aysegkck bende guatr hastasıyım malesef 1 sene önce başladı ama benimki şimdi 75ml kullanıyorum korkulacak bişey yok tek yapman gereken verilen ilacı hergun kullanmak zaten muhtemelen hamilelik döneminden sonra geçer seninki ama ilaçları aksatma