Kızlar yarım saattir karnımın üstü ağrıyor biraz yürüyeyim dedim evin içinde yürüdükçe karnımın yanlarına bıçak saplanır gibi oluyor geçiyor biraz oturdum şimdi ama karnımın üstü yani göbek deliğimden yukarısı ağrıyor hala.
38+0 ız bu doğum sancısı başlangıcı olabilir mi dakika tutmalı mıyım sizce