Kızlar 11+6 günlük hamileyim bu gece 00 dan sonra 12 haftaya gireceğiz ben kaç gündür uyuyamiyorum uykusuzluk başladı internetten araştırma yaptim “Gebelik döneminin başında yoğun olarak salgılanan progesteron hormonu özellikle gebeliğin ilk 3 ayında halsizlik ve uykusuzluğa neden olabilir. Gün içerisinde yorgun ve uykulu hisseden anne adayları gece uykusunu tam olarak almakta güçlük çeker. Hamilelikte uykusuzluk hormonlar nedeniyle oldukça normaldir.” Yazıyor duş alsamda aynı kızlar ne zaman geçer sizce uykuya hasret kaldım ya öneriniz var mı ne yapsam uyurum😣