Merhaba kızlar ben 31+4 hamileyim arada sırada üst üste idrara çıkıyorum bu normal biliyorum da üst üste idrara çıktığımda idrarimin rengi aşırı açık bir renk oluyor bu üst üste olduğu için mi kafamda kurup acaba bebeğin suyu mu diyorum sonra da diyorum bebeğin suyu olsaydı bunu anlardım heralde ama idrar rengim baya açık renk oluyor bazen böyle şeffaf değil de şeffafa yakın ….