Koztaburcan valla kireç gibi tadı kötü ama ben kalsineden önce baska ismi olanı içiyodın kalsine bana daja iyi geldi aslında ikiside aynıymış. Alışkanlık yaptığı için ölçekleri azdan baslatıyolar ama ben hep en yüksek tozda içtim iki günde bi ishaldim rahatlatıyodu