Ayseotcu neler dediler Allah ıslah etsin, ikili testim hafif riski cıktı en kötü senaryoyu önüme serdiler, down sendormu riskinden sürekli bahsedip fetal dna yapılmasını önerdiler. Yaptırmadım. 10 gün önce detaylı ultrasonum vardı orda da bebeğin iki böbreğinde büyüklük tespit etti doktorum. Ense de de ödem gördü. Yine down sendormundan bahsetti en kötü senaryoyu dizdi önüme insanın hüngür hüngür aglayası geliyo . Biraz da özellerde fetal dna vs paralı seylere cok yönlendiriyolar. Ben öyle düşünüyorum. Evet durumu olan fetal dna yaptırsın hamileliği stressiz rahat geçer doğru ama benim durumum cok iyi değil yaptırmakda istemedim bebeğim saglıklı olduguna eminim( Rabbimin izniyle)
Buarada ense ödemide bebek böbreğindeki büyüklük de sonrasan gecen gecmese bile doğumdan sonra düzelen normal bulgular olabiliyomuş.
İçini ferah tut Canımmmm