efsanee_ kubb benim normalin 4buçuk katı kadar çıktı dr çok şaşırmıştı hatta. Ama ilaç kullanmadım sonradan düştü 5ay sonra kadarda hamile kaldım 😊
SinemKadir kubb Benim 57 ydi ilacı pazartesi perşembe iciyodum 3 hafta içinde 1.33 e düştü sonra ilacı sadece pazartesileri iç dedi doktorum o şekilde dengelendi ve hamile kaldım kafana takma hiç düşüyo hemen
kubb ben de polikistik var bekarken 30 gune yakın regl olmuştum stres kaynaklı ve doktorum hormonlarımın bozuk oldugunu söylemişti aylar süren tedaviden sonra herseyi düzenlemiştik ve 1.5 yıldır düzenliydi. evlendim tekrar bozuldu, gebelik bekledikçe 20 gunde bir regl oldum son 3 aydır . sanırım bu kez hamile kalamama stresine yakalandım. 🙀 Allaha sükür diğer hormonlarlm gayet iyi durumda umarım prolaktin düştüğünde kendimi sakinleştiririm ve rabbim nasip eder. Dua edin lütfen hamişlerin duası kabul olur. :) 🙏🏼
nscaslan3437 kubb Bende pko var prolaktin de yüksekti herşey moral ve takmamak prolaktin çok minik bi hapı var onunla düşüyor pko içinde yumurtalarının kalitesini artımak için femara kullandim dogal yoldsn hamile kaldım. Hamile kalmaya engel değil bunlar sadce geciktiriyo
Ysmn_11 kubb merhaba bende bişi sormak istiyorum prolaktin yüksekliği bende de vardı biray ilaç kullandım ve yuksekken göğsümden sıvı geliyordu geçen hafta test yaptık ve hormon düşmüş ama göğsümden sıvı geliyor doktor olabilir dedi ama normal mi sizde aynı sorunu yaşadınız mı
Sxbmd Ysmn_11 Bende prolaktin yüksejk olduğu zaman sadece göğsüm şişiyodu,aörıyordu,ama sıvı gelmiyordu.İlaç kullandıktan sonra düştü,ama şimdi bilmiyorum yüksek mi,düşük mü,ama sıvı yok
Rmyssucu kubb benim 120 kusurdeydi ilaçta etki etmedi çocuğun tedavisiz olmaz korunmana gerek yok demişti doktorum bizde ona güvendik ama şuan 26 haftalık hamileyim 😆
Rmyssucu Ysmn_11 sıvı tarzı dikkat ettiğim kadarıyla olmuyordu ama beyaz kabuklanma oluyordu belki o sıvı kurudugunda öyle gozukuyodur